A G Suite megvásárlása kapcsán gyakran felmerülő kérdések

Már G Suite-ügyfelünk? Látogasson el a támogatási oldalra.

Beállítás

  • Áthelyezhetem a régi levelezésemet, naptáreseményeimet és névjegyeimet a G Suite rendszerébe?

    Igen, minden meglévő e-mailjét, névjegyét és naptáradatát áthozhatja a G Suite rendszerbe. A saját és a csapattagok adatait egyaránt migrálhatja, de ha szeretné, a csapattagokra bízhatja saját adataik migrálását. A G Suite eszközeivel a Microsoft® Exchange, a Microsoft Office 365™, az IBM® Notes® és sok más levelezőrendszerből migrálhatja adatait.

  • Várható fennakadás a levelezésben az áttérés idején?

    Nem, ugyanúgy küldhet és fogadhat leveleket, mint korábban. Ha a G Suite rendszeren belül a Gmail funkciót is használni szeretné, állítsa be úgy a domainjét (annak MX rekordjait), hogy a leveleket átirányítsa a Google levelezőszervereire. Olyan ez, mint amikor új címet regisztrál a postán, hogy leveleit továbbra is megkapja. Az MX rekordok módosításának életbe lépésétől (ez akár 72 óráig is eltarthat) kezdve G Suite-fiókján keresztül is megkapja és elküldheti a leveleket. Addig pedig a régi levelezőrendszerben kezelheti az e-maileket.

  • Az áttérés hatással van a jelenlegi webhelyemre? Tárolhatom a Google-nél a webhelyemet?

    Nem, az áttérés nincs hatással a jelenlegi webhelyére. A G Suite beállításához nem kell változtatnia az aktuális webtárhely-szolgáltatóján. Noha a G Suite maga nem webtárhely-szolgáltató, a Google Cloud Platform oldalon többet is megtudhat a Google webtárhelymegoldásairól.

  • Használhatok saját domaint a G Suite rendszerben? Mit tegyek, ha még nincs domainem?

    A G Suite használatához saját domainnel kell rendelkeznie. A domainnév a webhelye URL-jében a www. után található rész. Ha már van domainje, adja meg a regisztráció során. (Igazolnia kell, hogy Ön a domain tulajdonosa.) Ha még nem rendelkezik domainnel, vagy újat szeretne használni, vásárolhat egyet a rendelkezésre állók közül a Google-tól.

  • Kérhetek segítséget a G Suite beállításában?

    Nyugodtan kérheti egy G Suite-partner segítségét. Tapasztalt informatikai szolgáltató cégek közül válogathat, amelyek segítséget nyújtanak a G Suite értékeléséhez, személyre szabásához, üzembe helyezéséhez és az áttéréshez. Képzést, adatkezelést és folyamatos támogatást is biztosítanak. Ha kérdése van a G Suite beállításával kapcsolatban, forduljon bátran a G Suite ügyfélszolgálatához. Ügyfélszolgálatunk nonstop a rendelkezésére áll.

    A beállításról, a kommunikációs sablonokról és a bevezetésről és változásmenedzsmentről szóló erőforrásokról további információt a beállítási webhelyen olvashat.

Vissza a tetejére

Ha további kérdése van, vegye fel a kapcsolatot az értékesítési csapatunkkal.

Ha már G Suite-ügyfél, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.