GYIK G Suite-felhasználóknak

Kérdése van a G Suite-csomaggal kapcsolatban? Készen állunk a válasszal!

Beállítás

A beállítással kapcsolatos leggyakoribb kérdések

Kipróbálhatom a G Suite rendszert, mielőtt megvásárolnám?

14 napig ingyen, kötelezettségek nélkül használhatja a G Suite rendszert. Percek alatt regisztrálhat, és akár 10 csapattag számára is létrehozhat fiókot. Ha a lehető legtöbbet szeretné kihozni a próbaidőszakból, azt javasoljuk, hogy határozzon meg legalább három fontos területet, amelyet ki szeretne próbálni, például a dokumentumokon való együttműködést, a videoértekezletek indítását a Hangouts szolgáltatásban és a Gmail fiókban található levelek lekérését mobileszközről. Ha nem szeretne fennakadást tapasztalni a szolgáltatások használatában, még a próbaidőszak lejárta előtt adja meg számlázási adatait.

Mi történik a próbaidőszakra való regisztrálást követően?

A regisztrálás után akár 10 személyt is hozzáadhat fiókjához, akik a G Suite-szolgáltatások összes funkcióját használhatják. Üzeneteket küldhetnek a Gmail szolgáltatásban, megbeszéléseket tarthatnak a Hangouts felületén, valós időben szerkeszthetnek Dokumentumok-fájlokat, melyeket aztán a Drive használatával menthetnek, és akár útközben is használhatják a G Suite-alkalmazásokat. A regisztrálást követően a beállítási varázsló végigvezeti a domain-ellenőrzési folyamaton, a felhasználók hozzáadásának lépésein, majd az MX rekordoknak a domainszolgáltatónál történő módosításával beállíthatja a Gmail szolgáltatást. Ne aggódjon, online eszközeink és ügyfélszolgálati csapatunk mindenben segít.

Használhatok saját domaint a G Suite rendszerben? Mi a teendőm, ha nincs domainem?

A G Suite használatához saját domainnel (például sajatceg.com) kell rendelkeznie. A domainnév a webhelye URL-jében a www. után található rész. Ha már van domainje, adja meg a regisztráció során. (Igazolnia kell, hogy Ön a domain tulajdonosa.) Ha még nincs domainje vagy újat szeretne használni, vásárolhat egyet a domainszolgáltató partnereink egyikétől a G Suite regisztrálási folyamata során.

Mennyi ideig tart a fiók beállítása?

Az alapbeállítások konfigurálása – a domain tulajdonjogának ellenőrzése és a Gmail beállítása – körülbelül tizenöt percet vesz igénybe. A további beállítások megadásának időigénye a csapat méretétől és a migrált adatmennyiségtől (például a levelek és névjegyek számától) függ. Később bármikor hozzáadhat újabb felhasználókat, és további adatokat migrálhat.

Áthelyezhetem a régi levelezésemet, naptáreseményeimet és névjegyeimet a G Suite rendszerébe?

Igen, minden meglévő levelét, névjegyét és naptáradatát áthozhatja a G Suite rendszerbe. A saját és a csapattagok adatait egyaránt migrálhatja, de ha szeretné, a csapattagokra bízhatja saját adataik migrálását. A G Suite eszközeivel a Microsoft® Exchange, a Microsoft Office 365™, az IBM® Notes® és sok más levelezőrendszerből is migrálhatja az adatokat.

Várható fennakadás a levelezésben az átmenet idején?

Innentől kezdve ugyanúgy küldhet és fogadhat leveleket, mint korábban. Ha a G Suite rendszeren belül a Gmail funkcióit is használni szeretné, állítsa be úgy a domainjét (annak MX rekordjait), hogy azok a leveleket átirányítsák a Google levelezőszervereire. Olyan ez, mint amikor új címet regisztrál a postán, hogy leveleit továbbra is megkapja. Az MX rekordok módosításának életbe lépésétől (ez akár 72 óráig is eltarthat) kezdve G Suite-fiókján keresztül is megkapja és küldhet leveleket. Addig pedig a régi levelezőrendszerben kezelheti az e-maileket.

Mennyire nehéz hozzászokni a G Suite szolgáltatásaihoz?

Könnyen lehet, hogy sok alkalmazottja személyes célokra már most is használja a Google szolgáltatásait – például a Gmail és a Drive funkcióit. Azok, akik még nem felhasználóink, könnyen hozzászoknak majd a Google intuitív és egyszerűen kiismerhető felületéhez. Sok ügyfelünk jelezte már, hogy a G Suite által elérhető hatékonyságnövelés messze meghaladja az ideiglenes átmeneti időszak jelentette nehézségeket. Emellett a G Suite Oktatóközpontban megtekinthető útmutatókkal, képzési anyagokkal és tippekkel a csapat pillanatok alatt alaposan megismerheti a Google-szolgáltatásokat.

Hogyan állíthatom be a G Suite szolgáltatásait nagyobb csapatokban?

A próbaidőszak ideje alatt kipróbálhatja a G Suite csomagot egy kisebb csapaton, hogy aztán idővel mindenkire kiterjessze azt. Útmutatóink segítségével megtervezheti a Google Apps beállítását, így az átmenet zökkenőmentes lesz. A Beállítási és üzembe helyezési oldalon különböző kommunikációs sablonokat, migrálási és üzembe helyezési útmutatókat, képzési dokumentumokat és sok más tartalmat talál.

Tud valaki segíteni nekem a G Suite beállításában?

Nyugodtak kérheti egy G Suite-partner segítségét. Tapasztalt informatikai szolgáltató cégek közül válogathat, amelyek segítséget nyújtanak a G Suite értékeléséhez, személyre szabásához, üzembe helyezéséhez és az áttéréshez. Képzést, adatkezelést és folyamatos támogatást is biztosítanak. Ha kérdése van a G Suite beállításával kapcsolatban, forduljon bátran a G Suite ügyfélszolgálatához. Ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában, a hét minden napján rendelkezésére áll.

A beállítási oldalon a beállításról szóló információkat, kommunikációs sablonokat, illetve az üzembe helyezésre és a változáskezelésre vonatkozó útmutatókat talál.

Hogyan állíthatom be a Gmail szolgáltatást?

Ha a Gmail funkcióit is használni szeretné a G Suite rendszerben, be kell állítania a domain MX rekordjait. Az MX rekordokat a domainszolgáltató tárolja, és segítségükkel átirányíthatja levelezését a Google levelezési szerverére. Olyan ez, mint amikor új címet regisztrál a postán, hogy leveleit továbbra is megkapja. Ha már használ levelezőszolgáltatást, ettől kezdve nem ott, hanem a Gmail felületén kapja meg leveleit.

A beállításban lépésenkénti útmutatónk és a személyes segítséget nyújtó, a hét minden napjának huszonnégy órájában elérhető ügyfélszolgálati csapatunk segít.

Vissza a tetejére

A beállítással kapcsolatos leggyakoribb kérdések

Kipróbálhatom a G Suite rendszert, mielőtt megvásárolnám?

14 napig ingyen, kötelezettségek nélkül használhatja a G Suite rendszert. Percek alatt regisztrálhat, és akár 10 csapattag számára is létrehozhat fiókot. Ha a lehető legtöbbet szeretné kihozni a próbaidőszakból, azt javasoljuk, hogy határozzon meg legalább három fontos területet, amelyet ki szeretne próbálni, például a dokumentumokon való együttműködést, a videoértekezletek indítását a Hangouts szolgáltatásban és a Gmail fiókban található levelek lekérését mobileszközről. Ha nem szeretne fennakadást tapasztalni a szolgáltatások használatában, még a próbaidőszak lejárta előtt adja meg számlázási adatait.

Mi történik a próbaidőszakra való regisztrálást követően?

A regisztrálás után akár 10 személyt is hozzáadhat fiókjához, akik a G Suite-szolgáltatások összes funkcióját használhatják. Üzeneteket küldhetnek a Gmail szolgáltatásban, megbeszéléseket tarthatnak a Hangouts felületén, valós időben szerkeszthetnek Dokumentumok-fájlokat, melyeket aztán a Drive használatával menthetnek, és akár útközben is használhatják a G Suite-alkalmazásokat. A regisztrálást követően a beállítási varázsló végigvezeti a domain-ellenőrzési folyamaton, a felhasználók hozzáadásának lépésein, majd az MX rekordoknak a domainszolgáltatónál történő módosításával beállíthatja a Gmail szolgáltatást. Ne aggódjon, online eszközeink és ügyfélszolgálati csapatunk mindenben segít.

Használhatok saját domaint a G Suite rendszerben? Mi a teendőm, ha nincs domainem?

A G Suite használatához saját domainnel (például sajatceg.com) kell rendelkeznie. A domainnév a webhelye URL-jében a www. után található rész. Ha már van domainje, adja meg a regisztráció során. (Igazolnia kell, hogy Ön a domain tulajdonosa.) Ha még nincs domainje vagy újat szeretne használni, vásárolhat egyet a domainszolgáltató partnereink egyikétől a G Suite regisztrálási folyamata során.

Mennyi ideig tart a fiók beállítása?

Az alapbeállítások konfigurálása – a domain tulajdonjogának ellenőrzése és a Gmail beállítása – körülbelül tizenöt percet vesz igénybe. A további beállítások megadásának időigénye a csapat méretétől és a migrált adatmennyiségtől (például a levelek és névjegyek számától) függ. Később bármikor hozzáadhat újabb felhasználókat, és további adatokat migrálhat.

Áthelyezhetem a régi levelezésemet, naptáreseményeimet és névjegyeimet a G Suite rendszerébe?

Igen, minden meglévő levelét, névjegyét és naptáradatát áthozhatja a G Suite rendszerbe. A saját és a csapattagok adatait egyaránt migrálhatja, de ha szeretné, a csapattagokra bízhatja saját adataik migrálását. A G Suite eszközeivel a Microsoft® Exchange, a Microsoft Office 365™, az IBM® Notes® és sok más levelezőrendszerből is migrálhatja az adatokat.

Várható fennakadás a levelezésben az átmenet idején?

Innentől kezdve ugyanúgy küldhet és fogadhat leveleket, mint korábban. Ha a G Suite rendszeren belül a Gmail funkcióit is használni szeretné, állítsa be úgy a domainjét (annak MX rekordjait), hogy azok a leveleket átirányítsák a Google levelezőszervereire. Olyan ez, mint amikor új címet regisztrál a postán, hogy leveleit továbbra is megkapja. Az MX rekordok módosításának életbe lépésétől (ez akár 72 óráig is eltarthat) kezdve G Suite-fiókján keresztül is megkapja és küldhet leveleket. Addig pedig a régi levelezőrendszerben kezelheti az e-maileket.

Mennyire nehéz hozzászokni a G Suite szolgáltatásaihoz?

Könnyen lehet, hogy sok alkalmazottja személyes célokra már most is használja a Google szolgáltatásait – például a Gmail és a Drive funkcióit. Azok, akik még nem felhasználóink, könnyen hozzászoknak majd a Google intuitív és egyszerűen kiismerhető felületéhez. Sok ügyfelünk jelezte már, hogy a G Suite által elérhető hatékonyságnövelés messze meghaladja az ideiglenes átmeneti időszak jelentette nehézségeket. Emellett a G Suite Oktatóközpontban megtekinthető útmutatókkal, képzési anyagokkal és tippekkel a csapat pillanatok alatt alaposan megismerheti a Google-szolgáltatásokat.

Hogyan állíthatom be a G Suite szolgáltatásait nagyobb csapatokban?

A próbaidőszak ideje alatt kipróbálhatja a G Suite csomagot egy kisebb csapaton, hogy aztán idővel mindenkire kiterjessze azt. Útmutatóink segítségével megtervezheti a Google Apps beállítását, így az átmenet zökkenőmentes lesz. A Beállítási és üzembe helyezési oldalon különböző kommunikációs sablonokat, migrálási és üzembe helyezési útmutatókat, képzési dokumentumokat és sok más tartalmat talál.

Tud valaki segíteni nekem a G Suite beállításában?

Nyugodtak kérheti egy G Suite-partner segítségét. Tapasztalt informatikai szolgáltató cégek közül válogathat, amelyek segítséget nyújtanak a G Suite értékeléséhez, személyre szabásához, üzembe helyezéséhez és az áttéréshez. Képzést, adatkezelést és folyamatos támogatást is biztosítanak. Ha kérdése van a G Suite beállításával kapcsolatban, forduljon bátran a G Suite ügyfélszolgálatához. Ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában, a hét minden napján rendelkezésére áll.

A beállítási oldalon a beállításról szóló információkat, kommunikációs sablonokat, illetve az üzembe helyezésre és a változáskezelésre vonatkozó útmutatókat talál.

Hogyan állíthatom be a Gmail szolgáltatást?

Ha a Gmail funkcióit is használni szeretné a G Suite rendszerben, be kell állítania a domain MX rekordjait. Az MX rekordokat a domainszolgáltató tárolja, és segítségükkel átirányíthatja levelezését a Google levelezési szerverére. Olyan ez, mint amikor új címet regisztrál a postán, hogy leveleit továbbra is megkapja. Ha már használ levelezőszolgáltatást, ettől kezdve nem ott, hanem a Gmail felületén kapja meg leveleit.

A beállításban lépésenkénti útmutatónk és a személyes segítséget nyújtó, a hét minden napjának huszonnégy órájában elérhető ügyfélszolgálati csapatunk segít.