GYIK

A program alapjai

A program minden országban elérhető?

A program az alábbi országokban vásárolható meg. Ha az országa nem szerepel a listában, akkor is azt javasoljuk, hogy használja fel a nyilvánosan elérhető anyagainkat, és ajánlja ügyfeleinek a G Suite csomagot, ha az a számukra megfelelő megoldás.

Milyen termékeket értékesíthetek?

Miután hivatalos G Suite-partnerré válik, jogosult lesz a G Suite, a G Suite Business / Drive, a Széf, a Drive Tároló és a Google Messaging Encryption termék értékesítésére.

Milyen szegmensek értékesítésében vehetek részt?

A G Suite-partnerek oktatási intézményeknek és akár 750 fős kereskedelmi vállalatoknak is értékesíthetnek. 750 főnél nagyobb vállalkozások vagy kormányzati intézmények esetén forduljon a partnermenedzseréhez, mivel ilyen esetekben kötelező a Google jóváhagyása.

Lehet regisztrálni az üzleti lehetőségeket?

Igen. A partnerek hitelesítését követően regisztrálhatnak ajánlatokat nálunk. Az ügyfelek viszont szabadon kiválaszthatják, hogy kivel szeretnének együtt dolgozni.

A G Suite-partner szerepe

A Google-nak miért van szüksége partnerre a G Suite értékesítéséhez?

A partnerek nagyon fontosak az ügyfelek felhasználói élménye szempontjából, és lehetővé teszik számunkra, hogy világszerte megfeleljünk az ügyfelek igényeinek. A partnereinkre bízzuk, hogy 1) helyi ügyfélkapcsolatokat hozzanak létre szakértelmükkel, 2) személyes kapcsolatot teremtsenek, és 3) számos kiegészítő szolgáltatást nyújtsanak.

Milyen előnyökkel jár, ha egy partnertől vásárolok?

Partnereink alapvető szolgáltatásokat nyújtanak a G Suite csomag előnyeinek messzemenő kihasználásához, a kezdeti beállítás, a migrálás és a személyre szabás megkönnyítéséhez, valamint a felhasználói élmény fenntartásához.

Hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy a Google nem veszi el az ügyfeleimet?

Az egész programot úgy alakítottuk ki, hogy a partner irányítsa az ügyfélkapcsolatokat, a számlázástól és árképzéstől kezdve, a támogatáson, személyre szabott szolgáltatásokon át egészen a kommunikációig. Célunk, hogy az ágazat legjobb termékét építsük fel, hogy a viszonteladóink a legjobb felhasználói élményt nyújthassák ügyfeleiknek.

Az ügyfelek által jelenleg használt összes alkalmazást le kell cserélni a G Suite csomag szolgáltatásaira?

Nem. A G Suite szolgáltatásmodulokból áll, melyek a többi alkalmazással és rendszerrel együtt, de akár külön-külön is használhatók. Kifejezetten törekedtünk rá, hogy szolgáltatásaink együttműködjenek más népszerű rendszerekkel (például a Microsoft® és más szolgáltatók termékeivel).

Az Ön cége és a G Suite

Hogyan lehet hasznom az értékesítésből, ha a G Suite ilyen olcsó?

A felhő használatára való áttérés gyakran csökkenti a licencek értékesítéséből származó hasznot, azonban növeli a partnerszolgáltatások, így például a tanácsadás, az adatmigrálás és a változáskezelés fontosságát. Az alacsonyabb licencelési költségeknek köszönhetően az ügyfél többet fordíthat partnerszolgáltatásokra, és partnereink számára is kisebb költséget jelent a szolgáltatás biztosítása.

Szükség van-e komoly előzetes beruházásokra?

Nem. A G Suite csomagba fektetett pénze az ügyfelek érdeklődésével és a termék adoptálásával nő. Elvárjuk a partnereinktől, hogy első alkalommal fektessenek némi időt a termékbe és értékesítési képzésbe. Ha úgy dönt, hogy a G Suite Partner API-val automatizálja a rendeléseket, további befektetésre lesz szüksége a fejlesztéshez.

Milyen bevezető képzésre van szüksége az alkalmazottaimnak?

Az értékesítés, programbevezetés és támogatás kezdeti képzési anyagait megtalálhatja itt.

Hogyan zajlik majd a számlázási folyamat, miután partner lettem?

Az ügyfelek licenceit közvetlenül a Partnerkonzolban kezeli. Ön számlázza ki az Ön által nyújtott szolgáltatásokat az ügyfeleinek, mivel ezt nem a Google végzi. Előre történő fizetésű (egyszeri) és utólagos fizetésű (havi) számlázási lehetőséget biztosítunk. A konzolban hozzáadott minden egyes licenc után a számlázási beállításainak megfelelően felszámítjuk a kedvezményes díjat a hónap végén. Hitelkártyával és banki átutalással is fizethet.

Honnan tölthetem le a szerződésemhez tartozó Általános Szerződési Feltételeket?

Miután elfogadta a partnerekre vonatkozó feltételeket, és megtörtént a partner hitelesítése, a szerződést letöltheti a Partnerkonzolban. A partnerszerződést annak elfogadása után bármikor letöltheti a Partnerkonzol minden oldalának alján megtalálható „Általános Szerződési Feltételek” linkre kattintva.

Szolgáltatási szintek és támogatás

Ki nyújt ügyfélszolgálatot a végfelhasználóknak?

Habár nem kötelező, de a partnereket arra biztatjuk, hogy első sorban ők segítsenek az ügyfeleknek, és ez a támogatás legyen része az ajánlott csomagjuknak. Az ügyfél rendszergazdai vezérlőpultján található támogatási link személyre szabható az Ön kapcsolatfelvételi adataival.

Partnerként milyen támogatásban részesülök?

Az elérhető online erőforrások kimerítése után partnereink további támogatásért felvehetik a kapcsolatot a G Suite ügyfélszolgálatával. A technikai problémákat továbbíthatják is a G Suite ügyfélszolgálati csapatának. Fontos tudni, hogy a Google ezt a fajta támogatást nem közvetlenül az ügyfeleknek nyújtja, mivel ez a szolgáltatási lehetőség a partnereinknek van fenntartva.

Hogyan érvényesül a szolgáltatási szerződés, ha a Google szolgáltatja a terméket?

Van néhány fő szerződés, amely lefedi a Google, a partner és az ügyfél közti szolgáltatási szerződést.

  • Google és partnere: a Google és partnere közötti partnerszerződés határozza meg a felek kötelezettségeit a viszonteladás területén.A szerződés tartalmazza azokat a támogatási kötelezettségeket, amelyeket a Google vállal azért, hogy partnere a Partnerkonzolt használja.
  • Partner és az ügyfél: partnereink egy partner-ügyfél szerződést kötnek ügyfeleikkel, amely a számlázási és fizetési feltételekre, a G Suite kiegészítő termékeire és szolgáltatásaira és esetleges további feltételekre vonatkoznak.
  • A Google és az ügyfél: Miután a partner G Suite-fiókkal látott el egy új ügyfelet, a vásárlónak el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket, amely kötelező érvényű a Google-ra és az ügyfélre nézve. Az Általános Szerződési Feltételek határozzák meg azokat a feltételeket, amelyek a szolgáltatás nyújtására, az ügyfél személyes adatainak védelmére, illetve az elfogadható felhasználási feltételek ügyfél általi betartására (például tilos a spam, a pornográfia, a szerzői jogok megsértése stb.) vonatkoznak. Az Általános Szerződési Feltételek részeként a Google elérhetővé tesz egy szolgáltatási szerződést, amely tartalmazza a G Suite szolgáltatásainak rendelkezésre állását, valamint a szolgáltatási szerződés megsértésére vonatkozó jogorvoslati lehetőségeket, amely tartalmazza a szolgáltatási napok számát is. Partner által kiszolgált ügyfelek esetén meg van határozva, hogy a problémamegoldás a partner felelőssége (a Google további szolgáltatási napokat ad a partnernek, melyeket a viszonteladónak kell átadnia a partnernek). Az Általános Szerződési Feltételek emellett a technikai támogatási szolgáltatásokra vonatkozó irányelveket is tartalmazzák, melyek meghatározzák a Google által a rendszergazdáknak és a G Suite ügyfeleinek nyújtott támogatási kötelezettségeit.

Hitelvizsgálat irányelvei

Miért kell a Google-nak hitelvizsgálatot futtatnia?

A partnerprogramot úgy terveztük, hogy a partnerek tartsák a kapcsolatot az ügyfelekkel, a Google pedig számlázási kapcsolatban álljon a partnerekkel. Ha megromlik a Google és a partner között a pénzügyi kapcsolat, az ügyfél rossz élményben részesülhet.Az ilyen problémák kizárása érdekében a Google hitelfeltételeket szab meg a partnernek jelentkezőknek a programhoz való csatlakozás előtt.

Mik a sikeres hitelvizsgálat követelményei?

  1. Hivatalosan regisztrált vállalkozással és pozitív hiteltörténettel kell rendelkeznie.
  2. Különböző regisztrációs adatokra van szükségünk attól függően, hogy melyik országban van regisztrálva a vállalkozása. Észak-Amerika és a legtöbb európai ország esetén elegendő a Dun & Bradstreet szám. Ha nincs ilyen száma, tekintse meg a „Minden egyéb régió” szakaszt. Minden egyéb régió: Ha nincsen Dun & Bradstreet száma, meg kell adnia a vállalat regisztrációs dokumentumát, például a cégjegyzéki kivonatot (vagy a törvényeknek megfelelő, egyenértékű dokumentumot), kormányzati bélyegzővel és a hivatalos címmel ellátva. Ha a dokumentum nem áll rendelkezésre angol nyelven, akkor a regisztrációs dokumentummal együtt mellékelje a 1. regisztrált vállalkozás nevének, a 2. regisztrált vállalkozás címének, a 3. vállalat regisztrációs számának és a 4. vállalkozás regisztrációs dátumának a fordítását is.

Mi történik akkor, ha egyéni vállalkozó vagyok?

A fenti feltételeknek megfelelő egyéni vállalkozókkal hitelszerződést kötünk. Olyan egyéni kereskedőkkel vagy vállalkozókkal nem köt hitelszerződést a Google, akiknek nincs hivatalosan regisztrált vállalkozása, vagy akik saját nevükben vagy fiktív név alatt kereskednek.

Mennyi ideig tart egy hitelvizsgálat?

A hitelvizsgálat 3–7 napot is igénybe vehet attól függően, hogy az országa miatt szükségünk van-e további dokumentumokra (itt tekintheti meg azokat az országokat, amelyeknél további dokumentumokra van szükségünk).