Vegyen részt Ön is
a Google Workspace Társulási programban!

Bevételre tehet szert többek között a Gmail, a Google Meet és a Drive ajánlásával.

Hogyan működik?

assignment

Csatlakozás

Díjmentesen csatlakozhat a CJ Affiliate hálózatán keresztül. Értesítést fog kapni, ha megvizsgáltuk a jelentkezését.

favorite_news

Reklámozás

A linkjét exkluzív ajánlatokkal kiegészítve és az általunk biztosított szalaghirdetések és más anyagok közül válogatva hirdetheti.

redeem

Bevételszerzés

Bevételt szerezhet az Ön által közvetített új felhasználók után. A sikerét egy élő irányítópulton követheti nyomon, a bevételeit pedig közvetlen támogatással optimalizálhatja.

doneA program alapdíjain túl teljesítményalapú kifizetésekhez is hozzájuthat: minél több felhasználót közvetít, annál több pénzt kereshet, mindezt éves bevételkorlát nélkül.
Figyelmébe ajánljuk az országok szerinti jutalékösszegek listáját.

doneA kifizetések új felhasználónként járnak. Ha például 1 olyan új Business Plus-fiókot közvetít az Egyesült Államokban, amelybe 10 felhasználó tartozik, mind a 10 felhasználó után a következő kifizetésben részesül: USD $270. Közvetített fiókonként akár 300 felhasználó után is bevételhez juthat. A jutalékok az országtól és a kiadástól függően eltérőek.

doneKülönféle exkluzív ajánlatokat vehet igénybe, amelyekkel kedvezményt adhat a közvetített felhasználóknak az előfizetésük díjából.

Csatlakozás most
Csak néhány felhasználót szeretne közvetíteni? Ismerkedjen meg a Közvetítői programmal!

Társulási program – GYIK

Miért lenne érdemes a Google Workspace társulási programhoz csatlakoznom a Google Workspace közvetítői program helyett?

A Társulási program azoknak a közvetítőknek lett kitalálva, akik nagyobb számú (évente legalább 100) felhasználót szeretnének közvetíteni. A Közvetítői program akkor a legjobb választás, ha kevesebb felhasználót szeretne közvetíteni; a programban évente legfeljebb 200 felhasználó után lehet jutalomban részesülni.
Azok, akik megfelelnek a Társulási program követelményeinek, a Közvetítői programhoz képest több előnyhöz jutnak hozzá, például nagyobb összegű jutalékot kapnak az egyes újonnan közvetített felhasználók után, közvetlen fióktámogatásban részesülnek, promóciós erőforrásokhoz férhetnek hozzá, és így tovább.

Nem tudja biztosan, hogy melyik programhoz érdemes csatlakoznia? Segítségért tekintse meg ezt az összehasonlító táblázatot, vagy töltse ki a programválasztónkat.

Mely országokban/régiókban érhető el a Társulási program?

A Társulási program az ezekben az országokban élő tagoknak érhető el.

Mi a CJ Affiliate?

A CJ Affiliate egy megbízható, külső társulási hálózat, amely erőforrásokkal, támogatással és kifizetésekkel segíti a Társulási programban részt vevő felhasználóinkat. A Társulási programra a CJ Affiliate webhelyén regisztrálhat, és ha bármilyen konkrét kérdése merül fel a programmal kapcsolatban, a CJ Google Workspace-csapatához fordulhat.

Mennyi bevételre tehetek szert az egyes, kifizetésre jogosult közvetített felhasználók után?

Minden olyan új jogosult felhasználó után, aki az Ön közvetítésével kezdi meg a Google Workspace használatát, készpénzes kifizetést kap. Az ügyfelek a Google Workspace következő három kiadására tudnak online regisztrálni: Starter, Standard és Plus. Az, hogy milyen jutalmat kap, az Ön által közvetített kiadásokon alapul. Ha például egy olyan fiókot közvetít, amely tíz Google Workspace Standard-felhasználóval regisztrál, mind a tíz felhasználó után a Standard kiadásra vonatkozó jutalékkulcsnak megfelelő jutalomban részesül. A jutalékok a közvetített fiókok országától és kiadásától függően eltérőek.

Ki vehet részt a Google Workspace társulási programban?

Miután jelentkezett, értesítést fog kapni arról, hogy elfogadtuk-e a jelentkezését a programba, és hogy szükség van-e további információk megadására. A jelentkezők értékelésekor az alábbi szempontokat vizsgáljuk:

Teljesítménybeli potenciál: Konzisztens forgalom és a vállalkozásokat segítő termékeket és szolgáltatásokat használni szándékozó közönség.

Minőség: Érdekes, ízléses, autentikus, eredeti és nem megosztó tartalmak.

Relevancia: A Google Workspace-hez és annak felhasználóihoz kapcsolódó témák.

Esztétika: A Google márkaértékeinek megfelelő, vizuálisan tetszetős design.

További információt az Általános Szerződési Feltételekben talál.