Egy csomagban minden, amivel a legjobbat nyújthatja a munkában.

Próbálja ki ingyen
Apps Launchpad

Kommunikáció

Az üzleti levelezés, a megosztott naptárak és a videokonferenciák összefogják a csapatot, bárhol vannak a tagjai.

Biztonság és felügyelet

Biztonságos, gyors, egyszerű rendszergazdaszintű irányítás a teljes szervezetben, minden adaton és készüléken.

A FUNKCIÓ MŰKÖDÉSE

A G Suite szolgáltatással sokkal könnyebb a közös munka.

Hamarabb születnek meg a döntések, ha az érintettek személyesen is jelen vannak.

A megosztott naptárakban láthatja, hogy a többiek mikor szabadok, és automatikus e-mailes meghívókkal ütemezheti a megbeszéléseket.

Egyetlen kattintással videokonferenciává változtathatja megbeszéléseit egy tetszőleges kamerás számítógép, telefon vagy táblagép használatával.

Képernyőjét megosztva a teljes csapattal értékeltetheti a munkáját, és menet közben hozhat döntéseket.

Hangouts Call

Valós idejű együttműködés.

Bármelyik készülékéről egyszerűen dolgozhat a dokumentumokon, táblázatokon és diákon internetkapcsolattal vagy anélkül.

A saját csapattagjaival vagy a vállalaton kívüli közreműködőkkel is dolgozhat közös dokumentumokon. A végrehajtásuk pillanatában láthatják egymás szerkesztéseit, a beépített csevegőn keresztül kommunikálhatnak egymással, és kérdéseket tehetnek fel a megjegyzéseken keresztül.

Többen dolgozhatnak egyszerre, a rendszer pedig automatikusan ment minden módosítást.

Dokumentumok

A felhőben tárolhatja és oszthatja meg a fájlokat.

Őrizze minden munkáját egy helyen, melyet a számítógépéről, a mobiljáról és a táblagépéről is biztonságosan elérhet.

Bármelyik fájl megtekintésére, letöltésére és a rajta végzendő közös munkára gyorsan meghívhat másokat.

A fájlok frissítései automatikusan a Drive-ba kerülnek, ahol mindig mindenki a legfrissebb verziót érheti el.

Google Drive

Gondoskodjon adatai és készülékei biztonságáról.

Óvja a céges adatokat olyan biztonsági megoldásokkal, mint például a kétlépcsős azonosítás, és a készülékek elvesztése esetén, illetve személyi változások idején is tartsa biztonságban az adatokat mobilkezelés használatával.

Archiválhatja a szervezet levelezését és a rögzített csevegéseket, és azt is eldöntheti, hogy meddig őrzi meg őket.

Egyszerűen, egy központi felügyeleti konzolban kezelheti a beállításokat, és e-mailben vagy telefonon is kérheti a Google-ügyfélszolgálat segítségét a nap 24 órájában.

Felügyeleti konzol

Próbálja ki ingyen a G Suite csomagot.

Nincs szükség hitelkártyára vagy szoftverletöltésre.

PRÓBÁLJA KI INGYEN