A G Suite megvásárlása kapcsán gyakran felmerülő kérdések

Már G Suite-ügyfelünk? Látogasson el a támogatási oldalra.

Felügyelet

  • Kezelhetek mobileszközöket a G Suite rendszerben?

    A Google Felügyeleti konzolban helyszíni eszközkezelő szerver nélkül kezelheti a szervezete mobileszközeit. A mobileszköz-kezelési funkció segítségével kikényszerítheti az eszközházirendeket, és műveleteket hajthat végre a szervezet mobileszközein, így például távolról törölheti a felhasználók adatait a mobileszközökről.

  • Kezelhetek több domaint a G Suite rendszerben?

    Ha szervezete új domainnevet szerez be, vagy ha több domainen végez üzleti tevékenységet, az összes ilyen domaint külön költség nélkül felveheti a fiókjába. A felhasználók ezután azonosítókat kaphatnak egy vagy több domainben, miközben egyetlen szervezet keretében osztozhatnak a szolgáltatásokon. A domaineket ugyanerről a Felügyeleti konzolról kezelheti. A domaineket külön domainként vagy domainaliasként is hozzáadhatja – ez a használat módjától függ.

  • Adhatok adminisztrátori jogokat más felhasználóknak?

    Igen. Szervezete méretétől függetlenül azt javasoljuk, hogy ossza szét a felhasználók és szolgáltatások kezelésének felelősségét néhány megbízható felhasználó között. Ha rendszergazdai jogokat szeretne rendelni egy felhasználóhoz, társítsa őt az egyik rendelkezésre álló rendszergazdai szerepkörhöz. Ha szerepkört ad egy felhasználónak, azzal hozzáférést biztosít számára a Felügyeleti konzolhoz. Kinevezhet a felhasználók közül adminisztrátori szintű felhasználót, aki az összes műveletet elvégezheti a Felügyeleti konzolban. Olyan szerepkört is társíthat az adminisztrátorokhoz, amely korlátozza a végrehajtható feladatok körét. Beállíthatja például, hogy egy adminisztrátor csak csoportokat hozhasson létre, csak a szolgáltatások beállításait kezelhesse, vagy csak új jelszót állíthasson be a felhasználóknak.

  • Szabályozhatom a felhasználók hozzáférését bizonyos szolgáltatásokhoz vagy funkciókhoz?

    Kezdetben a legtöbb szolgáltatás minden felhasználó számára be van kapcsolva. A Felügyeleti konzolban kikapcsolhatja azokat a szolgáltatásokat, amelyeket nem szeretne a felhasználók rendelkezésére bocsátani, illetve személyre szabhatja a szolgáltatások működését. Alkalmazhatja ugyanazt a beállítást minden felhasználói fiókban, de egyedi házirendeket is beállíthat a felhasználókra vonatkozóan. Bekapcsolhatja például a Hangouts szolgáltatást kizárólag az ügyfélszolgálati csapat részére, vagy engedélyezheti csak a marketingrészlegnek a nyilvános Google Webhelyek megosztását.

Vissza a tetejére

Ha további kérdése van, vegye fel a kapcsolatot az értékesítési csapatunkkal.

Ha már G Suite-ügyfél, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.